Dag 14, imorgon har vi varit här i två veckor...

(det blir på svenska idag)

Idag åkte vi dubbeldeckare! Både till och från jobbet. Vad är oddsen? Det var lite läskigt att åka med den bussen på så små vägar, men det gick trots allt. Jag tror bilarna fick lite skrämsel-respekt för bussen när den kom dundrande fram (körde fortfarande läskigt fort) på vägarna.

Vi har inte gjort speciellt mycket idag, än. Tänkte tvätta när vi kom hem, men självklart så är alltid tvättmaskinen upptagen. Varenda gång vi tänker tvätta så är det någon annan som redan tvättar! Helt otroligt.

Elen la av ett tag idag, också, tog internet med det. Testade då batteriet till datorn och upptäckte till min stora förvåning att det fungerade! Datorn la inte av! Ännu en otrolig sak. Sedan så var elen igång, och internet med. Det var tur, för jag hade bara någon minut kvar på batteriet.

Sedan satt vi här på rummet. Jag på golvet, Sophie på sängen, och så knackar det på dörren... Jag ser att dte är öppet så jag säger "kom in". Vem är det som stiger in om inte Doug... Lite pinsamt med tanke på att vårat rum ser hemskt ut, i stort behov av städning. Som tur var hade vi precis inte ätit, så tallrikar fanns inte i närheten. Efter honom kommer en kille in som vi aldrig sett förut - snubben som ska hyra rummet efter oss.

eh... lite pinsamt.

Nu vet jag inte vad jag ska göra... kolla klart på film? Jag är uttråkad...

Kommentarer
Postat av: mamacia

Konstigt med datorn. Du kanske skulle försöka tvätta nu. Jag ska se damernas detektivbyrå i kväll i min ensamhet, som inte känns påtvingad. Är rätt trött och ska bara slöa. Ser fram emot det.

Jag har bokat dina tågbiljetter till Ågrenska idag. Jag hade nästan glömt att det skulle göras. Tvättar till Vics så hon kan packa om väskan när hon kommer hem. Har inte hört ifrån dem idag. Ha en skön helg.

2009-05-22 @ 19:00:51
Postat av: Marie

Låter som att ni har det kul :P

Här hemma i Sverige regnar det om du ville veta xD haha Kram på dig ;)

2009-05-22 @ 20:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0